Nuff Atas

02 Januari 2012

Ombak Rindu OST



Lagu ini aku tujukan kepada semua peminat-peminat Novel hasil karya Fauziah Ashari dan Movie bertajuk Ombak Rindu. Sila klik sini untuk download Ombak Rindu OST mp3.



Kepada yang belum menontonnya, bolehlah menontonnya melalui Astro First Saluran 482.

Sebagai peringatan, filem ini diketegorikan sebagai 18SX. Dengan itu adalah diharapkan anda menontonnya semasa tiada penonton bawah umur di sekeliling anda.




Ada orang merasakan cerita ni sedih. Ada yang kata cerita ni biasa-biasa sahaja. Anda pula berpendapat bagaimana?

Ada orang berpendapat di segi kepuasan dan rasa pilu dapat dihayati sebaiknya semasa membaca novel berbanding menonton ceritanya. Bagi sesetengah golongan yang malas membaca pasti berpendapat dengan menonton ceritanya jalan cerita dapat diketahui dalam tempoh dua jam. Bagaimanapun untuk membaca novelnya sesetengah golongan akan mendapati 2 bulan pun belum tentu habis.

Ombak Rindu Instrumental (rekorder, flute, dan gitar cover)
Dipersembahkan oleh Ilham Subri (Rekorder dan Flut) diiringi oleh Adam Sabri (Gitar)

Bagi yang kaki novel, aku pasti untuk suatu cerita yang begitu mengesankan dalam jiwa anda , anda akan cuba segera menghabiskan secepat yang mungkin. Atau dengan kata lain, tak sabar-sabar nak tahu kesudahan ceritanya.

5 comments:

Azmi Khan berkata...

citer die ok la.....
tp tak leh tonton umum dgn family....
segan tu....
huhu.....

Teenager Housemaid berkata...

cite die best..
tapi takdela [ulak sampai feeling jiwang romantik and sedih...
*susah jadi org tak romantik ni* -_-' muehehehe

khairul berkata...

x tgk lagi pon crita ni

mira maisara berkata...

citer nie awsome jugak la kot ;D

mamaNoriz berkata...

leh donlod kat jieazzmovie je...hihih